İade Politikası
GARANTİ VE İADE İŞLEMLERİ
Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun'un 4.Maddesine göre, "Tanıtım ve kullanma kılavuzunda ya da reklam ve ilânlarında yer alan niteliklerine aykırı olan ya da kullanım amacı bakımından tüketicinin ondan beklediği faydaları azaltan maddi, hukuki veya ekonomik eksiklikler içeren mallar, ayıplı mal olarak kabul edilir. TÜKETİCİ, malın teslim tarihinden itibaren 180 gün içerisinde ayıplı mal bildiriminde bulunursa, bedel indirimi, ücretsiz değişim ya da ücretsiz onarım haklarından birine sahiptir."
Web sitesi üzerinden yapılan alışverişlerin mağazadan iade ve değişimi yapılmamaktadır.
İade ve değişim işlemleri için ilk öncelikle Whatsapp Hattımız ile iletişime geçmeniz gerekmektedir.
CAYMA HAKKI
TÜKETİCİ vermiş olduğu siparişi aynı gün saat 17:00'ye kadar 0 850 850 22 68 numaralı telefonu arayarak ya da siparis@purplebybanu.com adresine e-posta göndererek iptal ettirebilir
Mesafeli Sözleşmeler Yönetmeliği’nin 8. Maddesine göre, TÜKETİCİ, "Ürünü teslim aldığı tarihten itibaren yedi gün içerisinde hiçbir sorumluluk üstlenmeksizin ve hiçbir gerekçe göstermeksizin malı reddederek sözleşmeden cayma hakkına sahiptir." Buna göre, Tüketici, ürünü aldıktan sonra, 14 gün içerisinde sebepsiz iade etme hakkına sahiptir.
Tüketicin Cayma hakkından faydalanabilmesi için;
• Yapılan satışın 4077 sy. Tüketicinin Korunması Hakkındaki Kanun Kapsamına giren bir satım sözleşmesine dayanması,
• İadenin, satın alınan ürünün ambalajı açılmadan, tahrip edilmeden, bozulmadan ve ürün kullanılmadan teslim tarihinden itibaren ondört (14) günlük süre içinde gerçekleştirilmesi gereklidir.
• Ürünün kutusu üzerindeki, ithalatçı veya üretici firma tarafından yapıştırılmış olan etiketlerin yırtılması, vakumlu veya jelatinli ambalajın açılması durumlarında, iade talepleri kabul edilmemektedir.
• İade işlemlerinin gerçekleşmesi için önce TÜKETİCİ'NİN www.purplebybanu.com yazılı bir şekilde başvurması gerekmektedir. Başvuru yapılmadan yapılacak iade talepleri kabul edilmeyecektir.
• Haktan faydalanmak için, satın alınan ürüne herhangi bir zarar gelmemesi ve ürünün tekrar satılabilecek durumda olması gerekir.
• Tüketici, ürünü, kendisine teslim edildiği andaki durumu ile geri vermekle ve kullanım söz konusu ise kullanma dolayısıyla malın ticari değerindeki kaybı tazminle yükümlüdür.
• Tüketicinin özel istek ve talepleri uyarınca üretilen veya üzerinde değişiklik ya da ilaveler yapılarak kişiye özel hale getirilen mallarda cayma hakkı kullanılamaz.
Sistemimize ulaşan siparişleriniz, bankanızdan alınacak ödeme onayını takiben haftaiçi (Pazartesi-Cumartesi arası) aynı gün kargoya teslim edilir. Pazar günü alınan siparişlerin teslimatı Pazartesi günü mesai bitiminde yapılır. Kargonun adresinize ulaşması Türkiye genelinde ortalama maksimum 3 iş günüdür. Sipariş iptalleri "iletişim" bölümümüzden yapılacak yazılı bir açıklama ile talep edilebilir. Bu talebinizi "siparişi ver" butonunu tıkladıktan sonra aynı gün içersinde göndermeye özen gösteriniz. Eğer siparişiniz iptal talebinizden önce kargoya teslim edilmiş ise aşağıdaki iade prosedürleri uygulanacaktır.